Fixify.lt
Dažniausiai užduodami klausimai apie Fixify.lt remontą

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie remonto eigą, siuntimą, duomenų saugumą ir garantiją.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Dažniausiai įrenginius sutaisome per 1–2 darbo dienas nuo gavimo. Jei reikia užsakyti atsargines dalis arba gedimas sudėtingesnis, apie terminą ir galimus vėlavimus informuojame iš anksto.

Taip. Dirbame nuotoliniu būdu – įrenginius priimame per kurjerius ir paštomatus iš visos Lietuvos. Remonto eigą matysite internetu sekimo puslapyje su nuotraukomis ir statusais.

Diagnostika dažniausiai yra nemokama, jei sutinkate su mūsų remonto pasiūlymu. Jei remontas neatliekamas arba įrenginio taisyti nebeapsimoka, apie galimus diagnostikos mokesčius visada informuojame iš anksto.

Remonto darbams ir dalims suteikiame garantiją. Jos trukmė priklauso nuo paslaugos tipo ir pasirinktos dalies (originali ar aukštos kokybės analoginė). Tikslią garantijos trukmę nurodome prieš remontą ir ją pateikiame remonto dokumentuose.

Visada stengiamės išsaugoti jūsų nuotraukas, kontaktus ir kitus svarbius duomenis. Jei yra rizika, kad remonto metu jie gali būti prarasti, apie tai informuojame iš anksto ir, jei pageidaujate, pasiūlome duomenų atstatymo ar atsarginės kopijos sprendimus.

Jei įrenginys sušlapo – jo neįjunkite, nekraukite, nedžiovinkite fenu ir nedėkite į ryžius. Kuo greičiau kreipkitės į specialistus: kuo anksčiau atliekamas plokštės valymas ir džiovinimas, tuo didesnė tikimybė išvengti oksidacijos ir negrįžtamos žalos.

Įrenginį galite atsiųsti per pasirinktą kurjerių tarnybą arba paštomatą. Po remonto registracijos atsiunčiame siuntimo duomenis ir instrukcijas, o puslapyje „Kaip supakuoti įrenginį“ rasite rekomendacijas saugiam pakavimui.

Taip. Prieš pradėdami darbus visada suderiname remonto kainą ir galimus scenarijus (pvz., originali ar analoginė dalis). Jei apžiūros metu paaiškėja papildomų gedimų, darbų nepradedame be jūsų patvirtinimo.